STUDIU: Cei mai mulţi români ar renunţa la a-şi cumpăra maşină sau casă pentru a-şi face diverse „pofte trecătoare”. Generaţia Z economiseşte pentru a-şi oferi ceea ce îşi doreşte şi pentru educaţie, iar milenialii ca să fie relaxaţi şi să se simtă în siguranţă
Business
Generaţia Z economiseşte pentru a-şi oferi ceea ce îşi doreşte şi pentru educaţie (14%), Milenialii ca să fie relaxaţi şi să se simtă în siguranţă (56%), Seniorii (57%) vor să aibă o plasă de siguranţă în vremurile nesigure, arată un studiu Dynata, derulat în septembrie 2024, şi publicat de Revolut cu ocazia Zilei Mondiale a Economisirii. Boomerii (22%) declară că economisesc în ciuda piedicilor. Cei mai mulţi români ar renunţa la a-şi cumpăra o maşină nouă (44%) sau o casă nouă (30%) pentru a-
din zilele anterioare