Piaţa de produse proaspete e pe val în sezonul estival. Românii se uită la etichetă, iar originea şi soiul românesc vând vara: cartofii noi urcă cu 70% în sezon, ceapa roşie cu 40%, ardeii se menţin în top datorită tradiţiei de a face zacuscă, iar roşiile cu moţ şi inimă de bou sunt tot mai des puse în coş

Bogdan Hofbauer

Vara, mai mult ca oricând, consumatorii români se uită atent la etichetă, iar originea românească a produsului şi soiul său fac diferenţa la raft. În condiţiile de răcoare, spaţiu şi varietate oferite de supermarketuri, unde cei mai mulţi români îşi fac astăzi piaţa, produsele proaspete locale se vând tot mai bine. Tendinţele arată că cartofii noi roşii sunt unul dintre produsele vedetă ale verii, care au înregistrat o creştere de 70% în sezon, în timp ce ceapa roşie provenită din cooperativa

din zilele anterioare