Analiza de luni. „Ruptura“ dintre oraşe de pe calea ferată: trenul leagă Bucureştiul de Tulcea (334 km) în şase ore, Bucureştiul de Iaşi (406 km) în şapte ore, Bucureşti-Cluj (500 km) în nouă-zece ore şi Bucureşti-Timişoara (533 km) în 11 ore şi jumătate. Alţi peste 700 km de cale ferată sunt nefuncţionali, ceea ce a izolat oraşe mici şi mijlocii

Vremea

♦ Doar 70,8 mil. pasageri au fost transportaţi anul trecut pe calea ferată, trafic de peste patru ori mai mic faţă de cel de pe calea rutieră. În urmă cu două decenii, pe calea ferată circulau peste 95 mil. pasageri  ♦  Microbuzele şi autocarele au înlocuit trenurile, dată fiind viteza tot mai mică de pe calea ferată, ceea ce duce şi la creşterea poluării şi a riscului de accidente  ♦  În timp ce România lasă de izbelişte calea ferată, polonezii (PKP) au trimis primul tren din Varşovia spre

Tag-uri: Varşovia Timișoara Bucureşti accident