Cum au început şcolile în Bucureşti? Cu o lipsă totală de transparenţă. În loc de cifre şi date exacte despre imaginea de ansamblu a şcolilor din Capitală, părinţii şi elevii primesc tăcere şi generalităţi. Singura noutate din 2025? Nivelul record de opacitate al autorităţilor, care refuză să ofere un tablou clar al situaţiei
Învățământ privat și de stat
♦ La fiecare început de an şcolar, părinţii şi elevii din Capitală se lovesc de aceleaşi probleme: lipsa spaţiilor, clase în containere, programe decupate şi ore ciuntite. Anul şcolar 2025-2026 a început în Bucureşti cu aceleaşi probleme nerezolvate care macină de ani buni sistemul de educaţie: lipsă de spaţii, clase în containere, programe şcolare decupate şi fragmentate, elevi obligaţi să intre la ore în trei schimburi. Numai că, la capitolul transparenţă, situaţia a coborât la un nou nivel:
astăzi