Chiar și un pahar de alcool pe zi crește riscurile pentru sănătate, potrivit unui studiu
Statele Unite
Chiar și consumul unui singur pahar de alcool pe zi crește riscul de deces prematur și de apariție a unor boli grave, fără a exista beneficii demonstrate asupra longevității, potrivit unui studiu publicat marți în Statele Unite ale Americii. Adaugă-ne ca sursă preferată în Google Urmărește-ne în Discover Studiul, comandat în timpul administrației fostului președinte american Joe Biden și publicat în revista Journal of Studies on Alcohol and Drugs, concluzionează că niciun nivel de consum de
astăzi
din zilele anterioare