ZF Branduri Româneşti. Antreprenorii români trebuie să prindă mai multă încredere în brandurile proprii şi în eticheta „Made in Romania“. Comunicarea clară, investiţiile în tehnologie şi producţie ar putea duce la creşterea economică. „Ca piaţă, venim cu viteză mare faţă de alte pieţe europene, asta aduce complexitate şi potenţial“
Entertainment
♦ Bogdan Buzu-Vasilache, Balkanica: „Am vizitat multe fabrici din Europa şi ce s-a construit în România în ultimii ani arată mult mai bine. Doar că ne trebuie mai mult curaj şi de o poveste a produsului pentru a merge afară“ ♦ Gabriel Eremia, Beko România: „Nu mai văd diferenţe între made în Germany şi made in Romania. Mi se pare că ADN-ul românului a dovedit că este serios“ ♦ Dochiţa Zenoveiov, Inoveo: „Cred că antreprenorii au devenit conştienţi că brandurile au nevoie şi de povestea lor,
din zilele anterioare