Allianz-Ţiriac a terminat anul 2024 cu subscrieri totale de 3,8 mld. lei, în creştere cu 5%. Profitul brut s-a dus la peste 500 mil. lei. Virgil Şoncuntea, CEO, Allianz-Ţiriac: “Ne propunem să depăşim 1 mld. lei din activităţile de viaţă şi sănătate în următorii ani”
Business
Allianz-Ţiriac Asigurări a încheiat cel de-al 30-lea an de existenţă pe plan local cu o creştere semnificativă de aproape 20%, peste media pieţei, pe segmentul asigurărilor de viaţă şi de sănătate, ajungând la subscrieri totale pe această linie de peste 630 de milioane de lei. În 2024, volumul total al vânzărilor Allianz-Ţiriac Asigurări a ajuns la 3,7 miliarde de lei, cu 5,3% peste nivelul din anul anterior, iar cumulat cu activitatea Allianz-Ţiriac Unit, subscrierile Allianz-Ţiriac au ajuns
din zilele anterioare