ZF Cei mai mari jucători din economie. De la local la internaţional: cum încurajăm exportul şi investiţiile în străinătate ale companiilor româneşti? „Trenul“ exporturilor poate accelera dacă adăugăm valoare produselor locale, susţinem firmele care dezvoltă ecosisteme în jurul lor dar şi cu un „roadmap“ pentru internaţionalizarea antreprenorilor în următorii ani

Bogdan Hofbauer

♦  Prezenţa în mai multe ţări ajută o companie să nu depindă de o singură piaţă. Companiile româneşti trebuie să facă pasul către internaţionalizare dacă vor să crească şi să îşi apere poziţia inclusiv în pieţele lor de origine  ♦  „Suntem mai rapizi şi curajoşi în decizie, ceea ce ne oferă un avantaj“  ♦  Dacă nu există un sprijin structurat de la nivelul autorităţilor nu vom putea depăşi deficitul comercial  ♦  În Ungaria, spre exemplu, companiile care achiziţionează firme din alte ţări

Tag-uri: Ungaria

astăzi