Ce este Labubu, ”creatura” cu urechi mari, zâmbet larg şi dinţi ascuţiţi, care a devenit cel mai tare trend în lume. Cum a propulsat Pop Mart să devină cea mai valoroasă companii de jucării din China, cu o capitalizare de peste 40 mld. dolari, mai mult decât valorează giganţii Hasbro şi Mattel împreună

Știință și Tehnologie

Labubu este o păpuşă mică, cu o salopetă pufoasă cu urechi de iepuraş, ochi ca boabele de cafea şi un rânjet plin de dinţi ascuţiţi. E greu de spus dacă e adorabilă sau grotească — depinde din ce perspectivă priveşti. Însă un lucru e clar: Labubu a devenit o senzaţie globală şi un adevărat fenomen de business. Figurina a fost văzută agăţată la genţile unor celebrităţi ca Rihanna sau superstarul K-pop Lisa, iar succesul ei a propulsat acţiunile Pop Mart International — compania care o produce —